Kegelovy cviky pro lepší sex ženy

Vhodně zvolené cvičení prospívá celému tělu, sexuální stránku našeho života nevyjímaje. Pokud pociťujete, že sexuální prožitek není takový, jaký byste si představovala, pak určitě vyzkoušejte Kegelovy cviky. Hodiny úporného cvičení však nejsou nutné.

Jak by se Vám líbil směnný obchod, kdybyste každý den věnovala cvičení pouhých pár minut za skvělý sex? Jistě byste se takovému obchodu nebránila. Pokud v tom čekáte háček, tak skutečně žádný není. Jediným háčkem, pokud se to tak dá říci, je Váš čas, chuť a nadšení. Co byste však neudělala pro lepší sex, než který máte nyní? Navíc, z lepšího sexu se bude moci zároveň těšit i Váš partner. Vaše chuť se totiž odrazí i v lepším sexuálním uspokojení muže. Pojďme se tedy blíže podívat na ty zázračné cviky, které z Vás mohou učinit sexuální bohyni, jež vyžene z ložnice šeď, nudu a zažitý stereotyp.

Přínos Kegelových cviků – lepší orgasmus

Kegelovo cvičení zaměřené na něžné pohlaví, přispívá k procvičení, posílení svalstva pánevního dna. Díky tomu se budete moci těšit nejen z lepšího sexu. Kegelovy cviky jsou účinné jednak jako prevence, ale také jako léčba. Budete-li odhodlaná udělat něco pro Váš orgasmus, pak můžete počítat, že zanedlouho po pravidelném cvičení budete moci sklízet zasloužené plody, a to právě v podobě lepšího, intenzivnějšího orgasmu. Pokud patříte k ženám, které se potýkají s nedosáhnutím orgasmu, pak Vás jistě potěší fakt, že Vám** Kegelovy cviky** budou ve značné míře nápomocny k tomu, aby orgasmus přišel.

Přínos Kegelových cviků – prevence inkontinence ve stáří

Je-li Vám dvacet, třicet, tak nejspíš ještě neřešíte, jak se Vám bude žít, až přijde menopauza, a s ní nejen návaly, pocení, změna nálad, ale také únik moči. Je možné, že jste však zaznamenaly reklamu, jak šarmantní ženy v letech vypadají šťastně a spokojeně s vložkou pro dospělé, která plní roli první pomoci při případnému úniku moči. Co si však budeme povídat. Jistě se shodneme na tom, že, když máte své dny, tak co si přejete, je, abyste již konečně nemusely mít vložku. Můžete sice používat menstruační tampóny, ale ne každá žena je snáší dobře, vyhovují jí apod. Vložky, ač jsou některé řekněme tenké, tak jsou prostě něčím, co nám vadí. Nemusí být sice okolím spatřitelné, ale Vy sama o nich víte, a stejně máte pocit, že každý hned pozná, že zrovna menstruujete. Za menstruaci se rozhodně stydět nemusíte. Jak to však bude v případě, kdybyste se však potýkaly s únikem moči? To už tak trochu za stud stojí. Mít pak vložky od dospívání, až do stáří, rozhodně není výhodou. Nechcete-li nosit vložky od čtyřiceti, padesáti let, z důvodu samovolného úniku moči, pak vyzkoušejte jednoduché a zároveň účinné Kegelovo cvičení.

Přínos Kegelových cviků – prevence inkontinence v těhotenství

Únik moči se však nemusí dostavit až s nástupem stáří, kdy zaklepe na Vaše dveře, ale dokonce mnohem dříve. Může Vám být zmíněných dvacet let, a již se můžete samovolným únikem moči trápit. Jak je to možné? Viníkem, dá-li se tomu však tak říci, je období těhotenství. Jak Vaše bříško roste, respektive miminko ve Vaší děloze, tak dochází k tlačení na močový měchýř, díky čemuž máte pocit častější potřeby na malou. Necháte-li věci tak, jak jsou, mohou odeznít, ale také se již může jednat o setrvalý stav. Nemuselo by k tomu však vůbec dojít, kdybyste využila jednoduchý cvik v podobě stahování dělohy, jako když chcete zadržet moč. Nic však ještě není ztracené, pokud je již miminko na světě, a Vy jste šťastnou maminkou. Kegelovy cviky Vám mohou pomoci zlepšit současný stav inkontinence. Chce to jen vědět, jak na to, a pak cvičit pravidelně.

Přínos Kegelových cviků – lubrikace

Používáte lubrikační gely? Nebo se jim vyhýbáte, ač Vám umožní lepší požitek ze sexu, protože Vám nějakým způsobem vadí, nejsou Vám příjemné? Věřte, že nejste jediné. Jenže, jak vyřešit fakt, že nejste dostatečně vlhké, tudíž partnerovo vniknutí do Vás může být mnohdy nepříjemné, až bolestivé? Navíc, milování „na sucho“ není moc přínosné, a ani nemůže trvat dlouho, protože po chvíli, jak Vy samotné, tak Váš partner pocítíte z důvodu tření na sucho palčivost, tlak. Opět Vám mohou pomoci Kegelovy cviky. Díky nim se nebudete muset v takové míře potýkat se suchostí vagíny, ať je Vám dvacet, nebo padesát a výše. Za vyzkoušení to určitě stojí. Krom toho, ušetřily byste pak nějaké ty penízky za lubrikanty, a navíc byste nemusely milování mít tak mechanizované se vší přípravou.

Cviky na svalstvo pánevního dna

Již v úvodu jsme předestřeli, že Kegelovy cviky jsou zaměřené především na procvičování svalstva pánevního dna. A odtud také budete vycházet. Samotné se můžete přesvědčit, že jednodušší cvičení již být snad ani nemůže. Zde pak skutečně platí, že v jednoduchosti je krása.

Povolování a zatínání svalů pánevního dna

Pohodlně si sedněte, či stůjte, lehněte si, jak chcete. Soustřeďte se na zatnutí svalů pánevního dna, kdy stah podržíte na zhruba tři sekundy. Poté zatnutí povolíte, uvolníte. Opětovně zatnete svalstvo pánevního dna, a zase povolíte. Tímto jednoduchým postupem pokračujte zhruba 30x – 40x.

Rychlý sled povolování a zatínání svalů pánevního dna

První cvik se nijak zásadně nebude lišit od cviku následujícího. Jediný rozdíl bude v tom, že budete dělat minimální přestávku mezi povolením a stáhnutím. Zatímco zatnutí svalů pánevního dna bude na tři sekundy, pak povolení svalstva by mělo být méně. Prakticky ihned co povolíte svalstvo pánevního dna, tak zase zatnete. Představte si ono cvičení, jako kdybyste měly čůrání na krajíčku, a už už byste si potřebovaly ulevit, jenže není kde. Takže oním rychlým povolováním a stahováním se snažíte situaci oddálit a současně vyhledat vhodné místo pro skutečné ulevení si.

Silné zatínání svalů pánevního dna

Budeme opět vycházet z prvního cviku. Tentokráte však nepůjde o rychlost, ale o sílu. Moment, kdy provádíte stah, se snažte, aby byl co možná nejsilnější, dejte do stahu skutečně maximum. Zde ony tři sekundy prodlužte na pět sekund, a povolte. V tomto případě však není nutné, abyste opakovaly cvičení až 30x. Plně postačí, zopakujete-li ho 5x za sebou. A to z důvodu, že vlastně máte již třetí sérii cviků v pořadí.

Ověření si správného provedení cviku

Nejste si jistá, že cvičíte správně? Nemusíte kvůli tomu vyhledat kurz Kegelových cviků. Sama si můžete ověřit, jestli cvičíte efektivně, nebo ne. Tentokráte jděte skutečně na toaletu, kdy budete čůrat. V momentě, kdy budete močit, tak stáhněte svalstvo pánevního dna, jako kdybyste chtěla začít provádět některý z Kegelových cviků. Přestanete-li v ten moment, kdy stáhnete svalstvo, čůrat, pak cvičíte správně.

Vhodné místo pro Kegelovy cviky

Jedna z otázek, která Vás může v souvislosti s Kegelovými cviky napadnout, je kde je cvičit. Cvičit můžete prakticky kdekoliv a kdykoliv. Opravdu záleží zcela na Vás. Nemusíte si ani vyhrazovat žádný speciální čas, kdybyste si musela říci, že teď budete pět, deset minut cvičit. Jistě, zpočátku se budete muset na cvičení soustředit, a to především z důvodu, abyste se ujistily, že cvičíte dobře. Za čas se Vám však cvičení natolik zautomatizuje, že ani nebude vnímat, že vlastně cvičíte. Tak jsou Kegelovy cviky jednoduché. Takže, cvičit můžete například ráno, když si čistíte zuby, stojíte na zastávce a čekáte na autobus, když jedete v dopravním prostředku, brouzdáte po internetu atd. Ženy to mají jednodušší v tom, že mohou dělat minimálně dvě věci naráz, a přitom budou všechny právě konané činnosti vnímat, na rozdíl od mužů. Takže si můžete klidně i číst, sledovat film, a přitom cvičit. Jak o děj filmu se neochudíte, tak ani o přínos ze cvičení.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id9299 (magazinerotika.cz#228)


Přidat komentář